On se o Tebe stárá

"Jak to, že jsi dneska taková šťastná, Mirko?" - zeptal se Miloš.

"Jindy, když máš mít nějaký referát o knížce, bys mi najraději ukousla hlavu.
Není s Tebou něco v nepořádku?"

"Víš" - odpověděla Mirka - "dnes mi někdo pomáhá."

"Skutečně? A kdo?" - zeptal se Miloš.

"Pán Ježíš" - odpověděla Mirka.

"Ale jdi" - řekl Miloš. "Jak si to představuješ?"

Mirka vysvětlovala: "Poprosila jsem Pána Ježíše, aby mi pomohl a vím, že to udělá. Slíbil to ve svém Slově a On mě má rád."

"Však uvidíme, až budeš dneska ráno ve škole stát vpředu přede všemi" - řekl Miloš, když vybíhal z domovních dveří.

Mirka si posbírala svoje knížky, zastavila se as klonila hlavu. "Pane Ježíši, já vím, že mi přijdeš na pomoc, protože jsi to slíbil a protože vím, že mě máš rád. Děkuji Ti."


Všechnu svou starost svěřte jemu, vždyť jemu na vás záleží. 1. Petr 5,7